16/5/10

NI EN PINTURA

A partir d'ara tinc tots els matins lliures per escalar: Però encara més increïble és què la setmana passada no vaig veure roca ni en pintura... fins al cap de setmana..
jijiji, cagarrines??? ....unes quantes...

Però aquesta setmana he recuperat el temps perdut i no només he aconseguit graduar el casc des de llavors (joer, semblava una diadema), sino que he escalat gairebé tots els dies menys el divendres que fins i tot al costat de casa era impracticable per què hi va ploure a bots i barrals.

A la vegada he intentat aprofitar el poc temps lliure que em quedava per entrenar. La bèstia de la professora de natació no només vol que m'apunti a les seves classes de spinning, cosa que no puc ni vull fer, sino que a sobre m'ha ficat llastre als turmells. "Mira... no tens temps per entrenar, així que a partir d'ara hauràs de nedar amb peses".... i dit això la tia es va quedar tan ampla...


Ahir vaig provar el meu projecte de 6c al vermell un altre cop. I sí, encara és projecte. Evidentment, després de tants mesos no m'enrecordava de res. Hauré d'anar amb una llibreta i apuntar la seqüència per què ja veig que si no me la flashejen a conciència no l'encadeno fins d'aquí a vés-te'n a saber.

I canvi de tema. Després de l'èxit de la publicació en la xarxa de la meva campanya anterior:
Avui inicio una nova campanya:

CLIMB MORE... EAT LESS
ESTIC A DIETA en 5, 4, 3, 2, 1...!!

Evidentment les birres i la xocalata són part de la dieta mediterrània, que consti...

Fins ara he estat lluïnt la meva abdominal amb suma elegància. Però em penso que ja faig tard per aquest estiu. Amb aquest temps bírria encara no m'havia preocupat; fins avui.... que han tornat les nenes, les canadenques, de la platja... tan contentes però de color rosa.. rosa-fúcsia.

Però això m'ha fet pensar que ha arribat el moment de començar la operació bikini.

Bueno, això i el fet que m'he adonat que el vol del colega a la Busca Bregues mentres l'assegurava no ha estat gaire dinàmic. És gairebé més probable que un vol meu el faci passar pel forat del primer parabolt que al revés.... ummm....



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11