20/9/09

CLICKUP

Estàvem la Vanessita i una servidora parlant de les nostres coses i no ho vaig poder evitar, seguint el nostre tema de conversa he hagut d'indagar per la web per trobar el nou caxarro, que dedueixo deu ser això:

La info de: El clickup




Us passo un link del video que està penjat a Youtube. Però què diuen aquests de  Friedrichshafe??? Urggg, se'm trava la llengua

Com que no m'ha quedat clar i no m'he entretingut a remenar buscant les característiques del caxarro. Em pregunto si cordes com la meva vella mamut correran per l'assegurador, i tampoc no tinc clar que sigui tan fàcil desbloquejar algú que pesi molt més. Potser per via llarga? Com bloquejarà des de dalt?
Això passa per no llegir-me les instruccions. Ni faba...
Apa, feu comentaris i ilustreu-me...






3 comentaris:

  1. Siii! Era aquest el cacharro que et deia. Jo penso igual que tu... si estàs assegurant a algú que està una mica "fuertesito" no sé si serà molt fàcil desbloquejar-lo.
    Per cert, el video aquest està tret d'una fira. Vaia feina que té la noia tot el dia sacant ajajajajajja

    ResponElimina
  2. Ostres! Ara surto com Vanessa... vaig estar tocant coses l'altre dia i m'ha canviat la identitat. Sembla que he madurat ajajajajaj

    ResponElimina
  3. ajajajjaa! ÉLE! quina gràcia tenen els sakes! la noia deu estar fins als güeps, no porta ni gats. Podrien donar més emoció amb sakes potents, a muerte i amb comba generosa com els del Carles. Així segur que t'enrefies de l'aparell ajjajajjaj
    no sé...l'Eddy té la mateixa posició de la corda, i es clava igual. Per desbloquejar-lo després d'un d'aquests vols sort de la palanqueta, que si no... Ui, i el ràpel potser et pot deixar la mà com el cul d'un mandril

    ResponElimina

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11