13/9/09

LOS LUNES AL SOL

Aprofitant el meu temps lliure i les relacions públiques de l'altre dia al secretiu (algo de bo en vaig treure) aquest dilluns, he anat a la Cova de l'Arcada. Sola en tot el sector!!!! Sort que no m'he equivocat de camí cap al supositori i m'he enrecordat de les vies i els graus, per què avui ni cristo per preguntar. 


Al final he guarrejat un 6c que m'havien recomanat i li tenia moltes ganes, però no sabia exactament quin era. I a ojímetro entre dos 7b no hi ha hagut discussió. He tingut el meu moment estressat movent els peus com si fes claqué, fins que per sort m'he centrat. Tot i així em ve molt gran la via però m'ha molat i el pròxim dia de primera si sento que la força m'acompanya (o la que jo em sé m'enreda). 


Després de la solana de baixada, amb la gola encara seca i de camí a l'abeurador, se m'ha aparegut com un miratge l'oasis-mausoleo per les meves xancles trencades. Quin millor lloc que el Bruc, no? Allà resten al contenidor, almenys fins que passi el camió.
********
Ui, com que era d'hora, encara m'ha sobrat temps per anar al plafó a saludar als vells amics. Finalment gimnàs i a sobar.
Un lunes al sol...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11