15/9/09

CASTELLÓ DIA 1

CASTELLÓ - ATZENETA - VILAFAMÉS - ALMASSORA
Matino una mica, m'enxufo al borreguero i cap al migdia arribo a Castelló.
A la estació del tren em trobo al Ximo que em dóna una empanada (coca) de benvinguda i ale, cap a Atzeneta a escalar.
El mapa de la zona
D'Atzaneta del Maestrat sorpren veure tota la serralada cremada per varis incendis però justament queda un oasis ben verd ferqüentat per cabres i uns quants escaladors a l'altra cara del pàrking.
Atzeneta (Roca Pellisera) és un sector d'estiu i es caracteritza per calissa plaquera, desplomada o no, amb bastant formació i bon canto. Ara mateix conta amb unes 60 vies, de moment. La gent del Club Trepa Castellet equipa el sector. Aquí podeu trobar les ressenyes del sector i d'altres zones de Castelló.
Aquestes són les primeres ressenyes del sector, però ara hi ha alguna via més. Us penjo les ressenyes que es troben al mateix club. 
Només arribar em proposa si vull equipar alguna via el finde, però trio escalar.
Allà provo dos V+, dos 6a+, i després seguint les recomanacions del Ximo, qui em proposa un projecte per tot el finde, provo un 6c encadenat al flash.
Sort de la Vanessita, per què em pensava que era el primer, però ella em recorda el meu primer 6c a vista a Perles (ajajjajajajja) xDDDD -no riguis-, i el segon a la cova de l'arcada, a on tinc dos en projecte (de futur...)


Per acabar de rematar la tarda provem uns quants blocs al sector de dalt de Vilafamés.
Vilafamés és un poble en certa manera turístic degut al seu castell i casc antic, envoltat però de blocs d'arenisca molt semblant a la d'Albarracin. La part de dalt té els blocs com en terrassetes, que és a on hem acabat.


Aquí un link dels blokeros de la zona, a on es poden veure els blocs, molt guapos!
http://vilafamesbouldering.blogspot.com/


El dia acaba amb la visita al club social de Castelló, birres i bocateria.
A sobar a Almassora.

1 comentari:

  1. casmu l'olla no pares eh!

    jo entre les festes del poble i la pluja d'aquests dies no hi ha manera de fer re de bo. A veure si mi torno a posar que això no pot ser...

    ResponElimina

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11