23/9/09

EL CARTERO SIEMPRE LLAMA DOS VECES

Com a mínim...
Aquest matí, després de pagar una multa m'ha arribat una altra. Merda, quina por que em fan les bústies. Però parlant de picar a la porta (mínim dos cops) això és el que m'ha passat avui.


M'havia reservat unes hores a la tarda per anar a Roca Negra, com sempre triant bé per què ha plogut a molts sectors. Venint de BCN ja patia pels tigres, els mosquits... Però ja ho diuen que sarna con gusto no pica.
Desafortunadament no he pogut anar... per què ja veus, el que més em fotia eren els mosquits i tant entrar i sortir 4 tigres m'han picat, com sempre, al pàrking.


Vaja, ha estat una tarda diferent. Podria donar mil excuses de per què no he escalat, però en serio, que cap ni una seria tan contundent com la de debó:



Arribo a casa i em trobo la clau posada i no puc entrar... ejem... collons amb el company de pis! si vol follar que no em deixi al carrer!
Començo a emprenyar-me, i truco i truco a la porta.... 
Després al mòbil... apagat, clar...
Penso... no pot ser veritat, li ha de fer una vergonya bestial; així que vaig a fotre el camp i que surti la pressumpta noi@ per la porta de servei. Total que torno a agafar el cotxe. Moments després, com que no li trobo la lògica penso (ja diuen que no és bo això)... O eso, o és que el company m'ha levantao mi casa i m'ha deixat al carrer!!! Torno de nou cap a casa des d'on controlo el seu cotxe i torno a picar.
Ja és massa tard (per ell) com per què no hagi tornat si de veritat no hi és a casa. Pujo de nou i torno a provar. Seguríssim, la meva clau no entra al pany. Sento el meu telèfon fixe com sona... merda! no el puc agafar.
Què faig ara? truco a la poli? al cerrajero? Em despenjo per casa la veïna? joer la meva finestra triposició està trencada (per això dormo amb flassada) i no la podré obrir. A més l'adherència sobre pissarra no és la meva especialitat.
Llavors em truca el company de pis.
- Hi! What happens? Did you phone me? I'm in BCN!!!!
Ehhhh????  
Li dic.. t'has deixat la clau?
- No
segur?
- Yes
Joer, la porta no s'obre... a quina hora arribes?
Té collons, un dia que surt i ha de ser precisament avui, tornant a les 12...
Em confesa que ha passat per casa a les 4 pm, ha estat l'últim, i que potser ha tancat una mica fort (sort que és un tirilles que si no...).
Ja està, ha trencat el pany.
Penso en trucar als bombers però desafortunadament el gat de la veïna avui es nega a anar a casa meva. Llavors torno a afagar el cotxe fins a trobar una persiana amb un telèfon de cerrajeros. Truco a un i em parla de taladros (qui tenia una Hilti??? merda no recordo) i no sé quantes històries però per aquell preu la tiro avall amb una destral i compro una altra. Truco un altre i em pinta millor. Li fa el diagnòstic a la porta i em diu que no caldrà trencar el pany per què no hi ha les voltes ficades però que la clau està dintre, que aquests panys no es trenquen així.
Comença a donar cops mentres frega amb la radiografia (us prometo que pensava que era conya quan ho feien a les pelis). Però la meva porta es resisteix molta molta estona. 
En aquestes que la meva veïna espantada surt a l'escala, i després d'analitzar la situació diu que si no entra la clau és que allà hi ha una altra. Ens ofereix una selecció de radiografies seves, no totes (a les que no surt bé?... jeje, pobre dona) i es queda mirant la jugada. 
Coincidim tots 3 que pinta a clau al darrera, però jo ja no tan convençuda els hi dic que m'ha confirmat que les té, i clar! com vols que menteixi!
Finalment el cerrajero obre la porta, després de suar com un bèstia i ensenyar-me els seus callos. Hem fet migues (he estat apunt d'ensenyar-li els meus, però al final he passat. No aplicava...). 
Ah! S'ha trencat el bombín!!!! que de moment funciona, però no sabem quants intentos... 
Recordeu la bateria del meu cotxe, que tothom deia a cada xute que estava carregada i al final arrivederci?
I sí, efectivament, allà no hi havia claus. El cerrajero ha flipat.
Un cop a casa, torno la trucada que no he pogut agafar abans... A on eres pendona? Calla, calla... que si t'explico...
Així que a sobre demà em toca canviar el bombín en algun moment entre Montse, gimnàs, plafó i festa...


NOTA:
Ahh! Se m'oblidava!
Ha estat el cumple del clau de la Vanessita!!! jijijijii, ahir per ser exactes. Em refereixo al clau del genoll, ehhh??? marranus, que ja ha fet un meset.


En canvi el meu cigró del braç, ara que sap que ha d'anar a l'esteticien el punyetero s'hi amaga... pero ja! encara sé on és! Escurre el bulto, així que al final hauré de resseguir-lo amb l'Eding.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11