10/12/09

SOBACANTOS

Diccionario:
Sobacantos. Dícese de la persona que toca cantos de manera compulsiva sin otra finalidad que la de sobarlos.


El resum del finde:
1. El divendres audiovisual d’artifo.
A la Vanessita li suen les mans de l’emoció. A mi em dóna un neguit això de no tocar cantos i no sentir la roca sota els peus...
La resta de dies filla adoptiva del Bruc:
2. El dissabte al Vermell.
Allà em trobo als protas de l'audiovisual. I potser a la resta d'escaladors catalans, doncs no hi havia penya ni res.. Per cert, buscant vies factibles em trobo el camí barrat. És que la gent no se sap sortir del camí quan procedeix??? amb lo fàcil que és perdre'l de manera involuntària... 3 hores esperant... i al final intransitable
3. El diumenge al Faraó de Baix
Mireu quines cares d'ànsia...

4. El dilluns he anat al metge i la visita no ha estat tan cordial com esperat.
Calculava que l’únic traumatòleg lliure aquesta setmana, un tal Dr. ****, debia ser un home apàtic d’uns 50, que portaria la bata tancada amb els botons apressionats, i m'escoltaria ferventment, amb la conseqüent recepta d'antiinflamatori i cap a casa.
I quina és la meva sorpresa quan em trobo...

Ràpidament la vista se me’n va cap a la camilla i intento pensar en com vaig vestida... Sí, digna...
Li relato el que em passa, però em pega la bronca per no haver fet ni gota de repós. Em diu que no entén per què no he fet repós, que no m’ha vist mai competir (...) i que ara em tocaria començar amb l’exercici suau; però clar, això ja m'ho he saltat. Al final em pregunta a on em fa mal, em fa aixecar, torno a mirar la camilla però ell mira els patalons i torno a seure. Em diu que no forci gens, o jo mateixa, i que no faci canvis de ritme. Que si no no em cicatritzarà mai i em donarà molts problemes.
I de recepta ecografia per veure si tinc hematoma intern. Apa, d’aquí 15 dies el desenllaç.
Decebuda, decideixo fer repós (a la meva manera).
5. El dimarts a la Vinya Nova. Sí, sí!
Prenent-li el relleu a la Vanessita, que aqueixa un fort mal de cap, aprofito el meu dia de festa forçosa i me’n vaig a escalar!!!!
Al vespre m’acomiado provisionalment del gimnàs fent acte de presència a la classe d’spinning.
Que què he encadenat? Bàsicament res. M’he arrossegat del mal. Sobacantos...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11