9/12/09

PORQUE NO PESAN LOS AÑOS... PESAN LOS KG

Me’n vaig el finde i no tinc temps per fer bosses! Sort que la feina està mig feta amb els packs bàsics (bueno, una mica més que bàsics, però em resulta molt útil). Només em cal pillar tenda, sac i màrfega. Fer el té, agafar fruita i potser algo de menjar.

Contingut de la motxilla (30L)
- Cintes exprés
- 2 Cintes planes
- Grigri
- Eddy
- Reverso
- 6 Mosquetons de seguretat
- Maions
- Arnés amb baga
- Peus de gat (mínim un parell)
- Magnesera
- Magnesi adicional
- Casc
- Roba
- Paper WC + Tovalloletes ensabonades
- Esparadrap multiús
- Mocadors de paper
- Crema antifregaments i antidurícies
- Crema de cacau
- Possibles ressenyes del sector
- Cendrer
- Frontal
- Aigua
- Farmaciola 1 (veure més abaix)

Bossa adicional amb la corda (9,8x70m)

 Contingut del cotxe
- Farmaciola 2 (veure més abaix)
- Tovalloletes amb alcohol
- Crema de mans
- Necesser bàsic
- Roba de recanvi
- Mapa de carreteres del segle passat
- Brutícia i pols

Contingut de la Farmaciola 1
- Apòsits estèrils
- Apòsits estèrils impregnats de solució desinfectant i cicatritzant
- Gel de sutura
- Tirites normals
- Tirites steri-strep de sutura
- Crema antiinflamatòria
- Suero fisiològic
- Antihistamínics
- Paracetamol
- Aspirina
- Ibuprofè
- Omeprazol
- Pinces
- Estissores
- Guants làtex

Contingut de la Farmaciola 2 
- Apòsits estèrils
- Apòsits estèrils impregnats de loció desinfectant i cicatritzant
- Silvederma
- Suero fisiològic
- Venes
- Venes compressores
- Guants de làtex
- Iode
- Esparadrap de paper

Tinc un parell de coses que hi vull afegir a la llista, però encara no les tinc.
I em falta afegir una motxilla de repost, per què un dia em peta segur...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11