17/1/10

ENCUENTROS EN LA 3ª FASE

Aquest matí, mentres esperava a què em fessin l'extracció de sang fullejava una revista: Viajar. Allà hi sortia un article de Torres del Paine, no gaire interessant però.

Inevitablement m'he enrecordat de l'entreno d'ahir i de la conversa sobre les ganes d'algun d'ells d'anar-hi i les possibilitats. No hi ha tanta gent que pugui anar tirant d'excedencies. I és que, ahir ens vam retrobar la generació d'èlit del plafó del poble. A la secció dels 30 (i més) (ejeje, va venir el Jordi i tot) vam començar a escalfar amb un tonto simon que, collons, els passos llargs que col.locaven fins i tot pel César amb els seus 1,90 em van fer patir molt i més.

Un cop escalfats, després de veure que els nous adeptes del plafó ubicats indefinidament a la banda de sostre de l'esquerra estan cada dia més forts i aquestes noves generacions creixen i progressen adecuadament, ens va arrossegar a recordar els antics mèrits de glòries passades, i en el meu cas concret l'enyorança de qualsevol dia d'aquells.

Amb mig somriure a la cara vam deixar de plorar i vam desplomar la secció a 60º, tornant a fer la mateixa rutilla suau molt més dura.

Reconec que estem en la nostra pitjor forma. Personalment vaig comprovar que sóc incapaç físicament de cavalcar-li a res. Així que després del desastre ja sé el què em toca: Ara em toca escalfar els dits i omplir la secció d'entrenament d'aquest blog. Tot i així, l'entreno va ser de lo més profitós i instructiu, sempre a mans del Nacho, i de lo més social també.

En fi, lo bo de retrobar-te amb els colegues és que passes bones estones i bones converses. Com que la inspiració no sol ser per generació espontània, per atzar o no, algú va tornar a parlar de Los Suaves. Molt apropiat per la generació d'or.

Penjo un video buscant un bloc recomanació del Nacho a La Pedriza "La placa infinita". Té pinta de ser una passada el bloc, i més quant te l'han flashejat de baix a dalt amb mil i una anècdotes.

I com no, quan ja tens una edat només fas associacions d'idees, déjà vu(s) i records varis. Així, que m'he enrecordat del Xavi. Nene, és lo que hi ha, placa finica finica, com et molen. Jeje Voldràs el meu crashpad??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11