6/11/09

CARTA D'INTENCIONS DEL REDACTOR

S'han acabat les vacances i com que fer grau és molt xungo, proposo alternatives que em motivin durant aquestes últimes setmanes de l'any, i la resta com a propostpel 2010. De fet aquest escrit és una excusa per a continuar tocant-vos els nassos amb el clàssic "abierto por vacaciones, capítulo 4893", quan ja no en tens però encara hi somies.


En resum:

2009

  • Navarra, con piso puesto, posibilidad de Etxauri - San Fausto (Frío)– Otros, posibilidad de pinchos más txacolís, hacer de canguro, boulder en la ciudadela, pagar la entrada de Rocópolis y otro sinfín de actividades, todas turbias Ximo em sembla que fas tard, per què ma germana personalment s'ha encarregat de convidar la Vanessita. Ummm, Torné, potser no et queda tan lluny de Burgos!
  • Albarracín???? xDDDD Vanessita again! A veure si coincidim amb l'Esteban!
  • Monserrat d'estrena!
  • Lleida aviat, abans que ho prohibeixin tot!
  • Berga espero que en breu, qualsevol cap de setmana d'aquests, no????
  • Un Marga abans que s'acabi l'any 
  • Un La Mussara a Antenes! plissss!!!!! (lo de plis va per antenes xDDD)
  • Una Fira de Muntanya a Vic, aquest està quasi lligat, oi?
  • 3 projectes: 2 a Montse i un altre perdut, de pronòstic reservat
2010

  • Targassone Aplaçat pel 2010 si no hi ha propostes XDDDD
  • Raptar a Gris y plantarnos en Sardenya, sin escalar pero con ruta gastronómica de parentelas A mitjà termini
  • Kalymnos, ajajaj… ufff, por Dios, no marquéis ésta!! La Vanessita s'hi ofereix pel pròxim any! ;)
  • Ahh!!! La Palma de GC! Pego un telefonazo y que me pasen contactos de escaladores!!! Jijijiji, i la Vanessita també hi ha estat convidada! Vinga! a posar-te forta!
  • Castellón, que me aseguren y ala, a darle caña jijijiji XDDDDDD 2010???? XDDD
  • Plantarme en A Coruña en piso concertado. Esto sin la propietaria no va a ser tan divertido Ho reservo pel 08/2010 Vanessita, ejem, fem un pensa per Galícia jijiji
  • Psicobloc en Mallorca Proposo qualsevol finde a partir del 06/2010
Qui s'hi vulgui afegir doncs ja pot començar a parlar i així tinc excuses per actualitzar el post. jejejeje


Això m'ha fet pensar que podria anar calculant quantes propostes tinc encara pel 2009 (i quantes setmanes), si encara m'enrecordo de sumar no crec que arribi a tot!!! :O







Ah! i tots aquells que vulguin participar, fer propostes o dir la seva, doncs ja ho saben!!!




2 comentaris:

  1. I on està l'enquesta per votar? No hi ha cap opció de via llarga. Pensa q jo ara començo una nova etapa com escaladora i m'ho vull prendre d'una altra forma (crec). I cap d'any? Fem algo de neu? JAJAJAJAJAJAJAJAJ

    ResponElimina
  2. Home, hi contava amb els vostres comentaris postejats :S
    Val, penjaré una enquesta online i voteu d'aquí a cap d'any les propostes que més us motivin (total, no hi ha notari). Intentaré que el formulari tingui espai per noves propostes, fins i tot de via llarga :P
    Vaja, si continua nevant així, crec que deixaré el Triatlon i em tornaré palillera. Ummm, em sembla que conec un lloc XDDDD
    Uiuiui Cap d'any! no queden dies ni res! Si continuo en crisi em veig fent cubates al Tabalots XD

    ResponElimina

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11