27/11/09

HOUSE. ÚLTIMA TEMPORADA

Aquest matí corria cap a la reunió mentres em queixava de les punxades que em feia la cama. El pica pica ha estat colosal i la carn és feble. A la tarda lamentava la meva gula mentres em plantejava si seria prudent cremar algo al gimnàs. Afortunadament he parlat amb la Tati que m'ha trucat quan sortia per la porta del curro. Us relato la conversa (potser no és gaire interessant però m'ha alegrat molt).
Li explico que suposo que tinc una ruptura fibril.lar i em pregunta:
- Com ho saps? 
- Pel soroll d'estripament
- No té per què. Tens hematoma?
- No. I m'ho miro molt sovint, em té mosca. Em pensava que era el palmar menor però ara dubto que no sigui a l'isquiotibial.
- Molt probablement.
- I ara em fan mal últimament tots els músculs del costat. Sobretot després d'spinning i natació. Clar que no he fet repós encara que no em forço gaire.
- Doncs si pots fer el que fas, dubto que sigui una ruptura fibril.lar, deu ser una distensió. Si no hauries d'anar gairebé amb crosses.
- Però el soroll?
- Pot passar fins i tot amb una luxació. No té per què. T'haurien de fer una ecografia per descartar-ho. Has anat al metge?
- Encara no, però aniré dilluns a un lloc que em poden fer ecos.
- Dubto molt que te la facin si no tens hematoma. Però està bé que hi vagis i t'ho facis mirar. 
- Si, doncs caminant a la muntanya no em fa tant de mal com correns cap el curro cada matí.
Veu en off: Sarna con gusto no pica
- Això deu ser per què escalfes més. Em sembla que és una distensió.
I si ho diu la Tati per telèfon doncs el diagnòstic ha de ser això.

Tati no m'ha dit res per continuar fent el cabra. Potser no és tan greu que no faci gaire repós, però potser també sap lo tossuda que sóc i que acabaré fent el que em peti: ESCALAR.
En resum, mano de santo la seva conversa. Ja m'he curat per efecte placebo. Avui a spinning no m'ha fet tant de mal tot i que he pujat la potència!
La conversa era una mica més llarga, però el meu diagnòstic incial l'ha descartat en no res, 3 min. Dr. House en necessita un capítol sencer. Serà per això que ja no miro la TV.
Ja estic pensant en dissabte i si el temps acompanya cap a Cornu a recollir la meva remesa de gats!!!!!! Per què ara resulta que no cal mirar la web meteocat per saber el temps. L'havia mirat i pintava bé fins dilluns.
Altres converses d'avui:
- Dissabte a Cornu!
- No he mirat la previsió, però potser plou... que em fa mal el genoll
Veu en off: ..??... La vaig mirar i feia bo. Ho reconec, parlo sola...
Fico la motxilla del gimnàs al cotxe, 5 min cap a casa, i 4 gotes a sobre la lluna!!!!!
La torno a mirar ara a casa per avui fins dilluns i segueix sense indicar plujes... 
De nou conversa...
- Aquí ja no plou
- Doncs, aquí continúa plovent
Per això tampoc no miro la TV...

1 comentari:

  1. Ara tinc curiositat per saber quina nova habilitat em donara el trau del cap... mesurare temperatures? Presio atmosferia... jejeje

    ResponElimina

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11