26/11/09

LOLOWOOD

Quantes vegades no haureu vist els mateixos videos d'escalada? Jo? centenars...
Estic esperant un video nou. Així que mentres m'arriba del meu proveïdor habitual avui no em venia de gust mirar-me els de sempre.
He entrat a internet i tampoc no he vist res que em motivés en excés. Potser per la edició dels videos potser per què avui em ve de gust algo més espectacular. Llavors m'he enrecordat d'uns quants clàssics.


Bé, aquesta és un toc d'humor per escalfar motors. La vida de Brian va deixar les seves seqüeles. Lo millor del video? l'humor britànic.


Aquest és el trailer d'un clàssic entre els clàssics. No cal ni comentar.


Vaja, aquest és el meu favorit. El que dóna més joc.

Cada dia em mola més. Peaço vol que es marca el rubito, amb el considerable factor de caiguda aprox. 2 jo ja m'hagués rebentat l'esquena! Però lo millor és el follon de reunió, que no encerto a veure si està triangulada. Penjen un munt de cintes sueltes i total per escalar en simple.


Bé, d'aquest córre el rumor que el doble té nom i cara. No penso mirar-me la peli, i menys els crèdits; però vaja una intro per la peli... Què xaxi el creuament de braços per encarar-se. Un dia d'aquests ho provo.


I per últim, una d'actores anònimes que escalen sovint per aquí a prop, sense dobles i et fan treure't el barret i posar-te el casc.
Em sembla molt apropiat per acomiadar-me, doncs ja va essent l'hora d'anara dormir. Allà va una de contar ovelles o quelcom semblant.





ZzzZzzZzzZzzzzzzzz..........

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11