6/11/09

MÁS MORAL QUE EL ALCOYANO

No serviria de corresponsal per què ja he fet tard a publicar la noticia d'avui, però és prou important com per no fer-ho. Vinga, us dono una pista de lo més naïf: 









+ 2 x Black Diamond Women's Iris SA Harness =



Foto de www.danielgarciaperis.cat
DUETS:



Però això no és tot!


+





----------


Què vull dir amb tot això?


A mi sempre m'han agradat els llibres de lletra gran i molts dibuixos. 
Però per si sou d'aquelles persones que us agrada llegir la lletra petita, doncs vale.


Resulta que la Vanessita i jo mateixa anirem a escalar a Montserrat!!!  
Ajjj! No m'ho vull ni imaginar! Encara no us he explicat que m'he fet un trencament fibril.lar al palmar menor. Bé, deixem-nos de tecnicismes, al culete XDDDDD


Veient l'estat de les participants per tal aconteixement la imatge pot ser grotesca. Verge Santa nana! 


(Ah! Vanessita, i no tindrem pietat amb tú... són molts mesos acumulats d'enfotre-te'n i de pillar a les teves recomanacions...)


Si us apunteu a l' "Evento", segur que no té desperdici.


Ui, se m'oblidava! el Canals i l'Adri (de fet la proposta és d'ells) faran el seu debut allà també! Això és tenir valor!
Com collons no hi havíeu anat encara? 


Es prega portar càmera.


************


PSs:


1. Confeso que els retrats (sense ànim d'ofrendre) han estat seleccionats donades les nostres virtuds actuals, tot té una explicació


2. El pelutx que més m'ha molat era aquest. Però en fi, hi ha moments i moments...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11