9/2/10

COMO HORMA PARA MI ZAPATO

He trobat un article molt interessant sobre material entre els posts dels blogs favorits i no m'hi he pogut estar de fer-li referència.

Quan tens Un chapuzas en casa (o sigui, jo mateixa) encara t'és més impactant veure lo manetes que pot arribar a ésser la gent. I és que l'article descriu la fabricació d'uns peus de gat en dues entregues. Sorprenent? Doncs reconec que he tafanejat el perfil dels membres del post i encara m'ha semblat més misteriós...
La primera entrega em va deixar "En Ascuas". Ferventment em vaig mirar la segona i la meva sorpresa va ser trobar-me aquest resultat:
[Gatos10.jpg]
No us semblen simplement inpressionants??? Vaja feinada que tenen... que avui en dia algú s'hi dediqui a fer això ni que sigui per afició em sembla extraordinari.

I ja que hi som, m'han semblat en part familiars... per què sóc bona fisonomista, suposo que gràcies al meu ull clínic (l'esquerre, e-vident-ment). 
Clar, és lògic per què ambdós models (els manu-facturats i els comercials d'aquí sota) estan fets de pell i cuir. Bé, els artesans són una mica més tècnics (potser tenen una retirada als miura,no?) però prefereixo esperar a què es comenti el resultat dels mateixos un cop provats; tot i que ja he vist algun comentari que van quedar una mica petits i corbats. Això em recorda altres posts de com donar uns gats, com per exemple submergint-los en aigua...

Per aquells que us hagueu quedat tan al.lucinats com jo, doncs us recomano aquest post:
brico-como-fabricar-pies-de-gato-i
brico-como-fabricar-pies-de-gato-ii

Coneixia la existència de programes tan instructius com un chapuzas en casa:
però és clar que em vaig equivocar de programa...
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Últims comentaris

Potser no els veiem però estan entre nosaltres

VIDEOS

Minut 3:11